24 Aralık 2011 Cumartesi

.........

birisi | 22 Aralık 2011 10:53
hala bu okulun eski sahibinin bu okuldan bir kazanç peşinde olmasını anlayamıyorumanlayamadığım 1-2 husus daha var,acemiliğime verin lütfen ...
1-Birisi neden borç içinde olan okulu alıp tüm borçlarını üstlenip (öüretmen , servis, yemekhane,elektrik,su,yakıt,telefon ve personel v.b.gibi) üstüne birde sahibine para ödesin.Bu işte bir bit yeniği var ...Konuşulan rakamlar bu okulun dönem sonuna kadar yaklaşık 1,6-1,8 milyon tl ye ihtiyacı olduğu yönünde....Sen çıkarıp cebinden hem borçları öde hemde okula devir parası öde.....İşadamı değilim ama allaha şükür aklım var ...anladığım kadarıyla sorun alınan eğitim ücretlerinin türerde olması ve bu konudaki anlaşmazlık...
2-Bir insan hem öğretmen hem eğitimci hem yönetici hemde büyük yalancı ve dolandırıcı olsun.Bu nasıl mümkün ve milli eğitimin bu kişilere yaptırımı yok.Bu nasıl olabilir 200 veli ve öğrenci yaklaşık 30 öğretmen ama gerçek öğretmen nasıl olurda bu durumlara düşürülür ve milli eğitim buna göz yumar.İnternette araştırın türerle ilgili fazla bir bilgi yok sadece haziran ayında kişiyi kurumu parlatma cilalama çalışmaları.Bülent (bey) le ilgili pek bilgi yok olmayan bilgileri türer nerden ve nasıl öğrendi acaba.....Eğer kendi uydurmadıysa ......Zaman kazanmak için bir oyun, gösteri düzenlenmediyse....Ben hala bu okulun düzeleceğini düzelmesi gerektiğine inanıyorum , inanmak istiyorum.....Bu öğrencilere yapılanlara kimsenin söyleyebileceği kimsenin öğretmenleri ve velileri suçlayabileceği bir durum yok .....Heleki bu kadar yalan dolandan sonra ben eğitimciyim ben şuyum 11 tane köklü kurumla görüşme var en geç 2 gün içinde duyuracağım demeye kimsenin ama kimsenin hakkı , bu kadar insanla dalga geçmeye, oynamaya hakkı yok ...Son söz bülent beye .... 29/12/1978 tarihli milliyet gazetesi sayfa altıda bir vefat ilanı var özeti........BAŞSAĞLIĞI Şirketimiz mensuplarından değerli mesai arkadaşımız,Sayın Bülent Agralı'nın çok sevgili babası iyiliksever dost ve büyük insan,CELALETTiN AĞRALI 27.12.1978 günü Hakkın rahmetine kavuşmuştur ........linki http://gazetearsivi.milliyet.com.tr/Arsiv/1978/12/29......umarım bu ilanda babanız için söylenenler sizin içinde söylenebilir.....veya o babaya layık bir evlatsınızdır.......Bu kadar yalan dolana gerek yok sizden herkezin tek ricası var ......Sadece herkese dürüst olun ....kimse sizden ticari sır veya başka şeyler istemiyo.Sadece öğretmenlerin veya velilerin maillerini okuldan alın ve herkese dürüstçe (öyle olduğunuza hala inanıyorum) problem neyse yazın .Kimse sizin boğazınıza yapışmıyor...Sadece verilen sözleri bekliyor....Sadece alıcam veya almiycam.Problem bu aşmayı bekliyorum deyin.Bu kadar insanın en azından bu kadar saygıyı ve bilgiyi hak ettiğini düşünüyorum.

3 yorum:

  1. birisi
    ben bülent ağralıyı çok yakından tanıyan biriyim onun nasıl biri olduğunu iyi bilirim burada çok şey yazmak istiyorum ama yazmıyorum mechul1982@gmail.com bana ulaşmak isteyen burdan ulaşabilir

    YanıtlaSil
  2. iyi veya kötü bildiklerinizi paylaşsanızda herkes öğrense..Şu bir gerçekki kimsenin hiçbirşeyden haberi yok..Herkes kulaktan duyma ve yorumlarla bir şeyleri bulmaya ve anlamaya çalışıyor..Ben kendi adıma bülent beti bu işte bir suçu olmadığına inanıyorum ama amalarımda var...acaba türer bir piyon olarakmı kullandı...yada işin içinde başka şeylermi var...türkiyede şu anda para kazandıran 2 iş var...biri eğitim kurumları ama gerçekten eğitim vermek için açılanlar...2.si ise sağlık kurumları ...ama bildiklerinizi paylaşırsanız en azından kafalardaki soru işaretlerinin de yok olacağı kanaatindeyim ..

    YanıtlaSil
  3. herzaman bülent bey böyle yapar bankada parasıolduğunu söyler bloke var der bloke kalksın yüklü miktar para ile yardım edeceğini söyler bloke kalkması için belli bir bedel ödenmesi gerektiğini söyler o bedeli alır muhtemelen de aldı piyondan sonrada daha kendisinden haber alınmaz

    YanıtlaSil

İzleyiciler